18 Mart 2015 Çarşamba

Kediler insanlara iyi gelir.

Kediler insanlara nasıl iyi gelir veya neden iyi gelir diye dün akşam düşünürken kendi ve çevremdeki insanların hayatlarındaki kedileri ve bu kedilerle olan iletişimlerini inceledim. kediler gerçektende birer sakinleştirici gibi iş ve gün içindeki stressi alıp götürüyor. bir çok psikolog bu gerçeği kabul etmiş durumda. Özellikle bir arkadaşım kedilerinin onu kapıda karşıladığını eve her adım atışında üzerine atlayıp onunla beraber yerlerde yuvarlanıp kendilerini ona sevdiriyorlar.

kedileriyle daha değişik ilişkisi olan bir arkadaşım daha var o da işten eve dönünce sürekli mırıldayan bir kedisi olduğundan bahsediyor bana. işten geldiğinde kedisinin yanına gelip mutlaka kendisine temas ederek uyuduğunu ve mırıl mırıl olduğunu anlatıyor. Şahsen benim kedilerim bu kadar sevecen değiller ama eve geldiğimde benimle oynayan bir kedim ve bacaklarıma sürünen kedilerim var. benim kedilerim genelde uyurken veya ben evdeysem benim bulunduğum oda da yatıyorlar veya benim yanımda duruyorlar. bazı kediler çok ilginç derecede sevgi dolu oluyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder